Reklamační řád
Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka.
Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním
- Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce (dodavatele) a stvrzení tohoto svým podpisem.
- Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od přepravce, případně vyzvednuto na poště nebo odebráno objednavatelem osobně od dodavatele .
Povinnost překontrolování zboží
- Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
- Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
- Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.
Uplatnění reklamace
K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na adrese:
Ing. Jarmila Petráňková – www.vsenadorty.cz
Kostnická 609, Pardubice – Svítkov, 530 06
e-mail: info@vsenadorty.cz ; tel. + 420 777 350398 nebo 734 283493
Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:
- použitím výrobku pro jiné účely, než ke kterým je určen, nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
- nesprávným skladováním výrobku nebo neodborným zásahem do výrobku
- běžným používáním výrobku, běžným opotřebením
- po uplynutí zákonem stanovené záruční lhůty
- živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.
- doručovatelem ( v případě kdy dojde k poškození zásilky během přepravy doručovatelem, objednavatel takovouto zásilku nepřijme a oznámí skutečnost dodavateli)
Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.
V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.
Postup reklamace
- Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
- Zákazník zašle vadné zboží, kopii dokladu o koupi a popis vady na adresu obchodníka.
- Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
- Obchodník je povinen vyřídit reklamaci neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
- V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30 denní lhůty o dalších 30 dnů.
- Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
- Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem, než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.